Кошик
1560 відгуків
ВІДГУКИ ПРО ТОВАР І МАГАЗИНУ ПОКРАЩАТЬ СЕРВІС В УКРАЇНІ!Залишити відгук
+380 (68) 774-75-89
YOLO - ваш найкращий вибір для покупок!
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів з моменту покупки ви маєте право на повернення або обмін товару. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Процедура повернення товару належної якості*: Зателефонуйте за номером +380687747589 та повідомте про намір повернути оплачений товар; Надішліть нам товар через транспортну компанію; Повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення вартості товару; Після отримання та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, ми повернемо вам гроші на банківську картку або надішлемо інший товар протягом 5 робочих днів. Обміну та поверненню не підлягають наступні категорії товарів неналежної якості: килимки для миші. Процедура повернення товару неналежної якості**: Зателефонуйте за номером +380687747589 та повідомте про намір повернути оплачений товар; Повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів; Після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повернемо вам гроші на банківську картку або надішлемо інший товар. Усі послуги транспортних компаній або комісії за переказ коштів оплачуються за рахунок продавця. *Товар належної якості це: товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товаром неналежної якості вважається такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або заявленим виробником чи продавцем характеристикам. Обмін і повернення товару здійснюється за адресою: вул. Михайла Грушевського 39, 65047, Одеса, Україна. Ми покриваємо витрати на доставку лише в тому випадку, якщо товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, усі витрати несе покупець. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner